Müügitingimused
Veebipoe tiigikalad.ee omanik on Smartfish OÜ (registrikood 14364154), asukohaga Audova, Muri küla, Luunja vald, Tartumaa, 62208.
1. Müügitingimused
1.1 Müügitingimused kehtivad Smartfish OÜ (edaspidi müüja) veebipoest tiigikalad.ee kaupade ja teenuste ostmisel.
1.2 Käesolevatele müügitingimustele lisaks reguleerivad veebipoest kauba ostmisel tekkivaid õigussuhteid tarbijakaitseseadus, Eesti Vabariigi võlaõigusseadus ning teised vastavad õigusaktid.
1.3 Veebipoes olevate toodete pildid on illustratiivsed ning võivad vähesel määral erineda tegelikkusest.
1.4 Smartfish OÜ jätab omale õiguse veebipoe vahendusel tehtud müügitingimustest taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata, juhul kui: kaup on laost otsa saanud või kauba hinda ja omadusi on kuvatud e-poe süsteemivea tõttu valesti. Kui Müüjal ei ole võimalik tellimust täita, siis teavitab müüja sellest klienti ning tagastab kliendi tasutud summa hiljemalt 14 päeva jooksul.
1.5 Müüjal on õigus teha müügitingimustes ette teavitamata muudatusi.
1.6 Veebipoes olevate toodete tutvustusel võib esineda tahtmatuid vigu.
1.7 Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toote juurde ning on kuvatud eurodes. Hinnale lisandub tasu kauba kohaletoimetamise eest.
2. Tellimuse vormistamine
2.1 Valige sobiv toode ning lisage see ostukorvi.
2.2 Tellimuse vormistamiseks liikuge ostukorvi ning valige sobiv tarneviis ning sisestage sihtkoht/soovitud pakiautomaat (v.a juhul, kui valisite kättesaamisviisiks „Tulen ise järgi”).
2.3 Pärast transpordiviisi valimist täitke nõutud andmeväljad.
2.4 Peale andmete sisetamist valige sobiv makseviis ning vajutage „Esita tellimus”.
2.5 Peale tehingu jõustumist tuleb tellimuse kinnitus kliendi e-maile, mille ta esitas tellimust tehes.
2.6 Kui tellitud kaup on laost otsa saanud või seda ei ole võimalik tarnida muul põhjusel, siis teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse kogu tasutud summa viivitamata, kuid mitte hiljem, kui 14 päeva jooksul tellimuse saamisest.
3. Kauba tarne
3.1 Pärast müügilepingu jõustumist on kliendil võimalik tellitud kaup kätte saada järgnevatel tellimuses valitud tarneviisidel:
3.1.1 Kui klient valis tarneks kalakuller, siis toimetab müüja kauba ostjani kuni 14 tööpäeva jooksul (v.a saared) peale tellimuse kättesaamist.
3.1.2 Pakiautomaati tellitud kaubad postitame peale tellimuse kinnitust kuni 14 tööpäeva jooksul.
3.1.3 Kaubale on võimalik kokkulepitud ajal ise kohapeale järele tulla, aadressil: Audova, Muri küla, Luunja vald, Tartumaa, 62208.
3.2 Müüja jätab omale õiguse erandjuhtudel kaup ostjani tarnida kuni 45 kalendripäeva jooksul.
3.3 Kui kauba kättesaamisel ilmneb, et tellitud kaup on defektne/saanud transpordi käigus viga, siis tuleb sellest koheselt müüjat teavitada ning võimaluse korral saata vigastatud kaubast foto(d).
3.4 Müüja ei võta vastutust kauba kohaletoimetamise viibimise eest, juhul, kui kohaletoimetamise viibimine on toimunud asjaolul, mida müüja ei saanud mõjutada või ette näha.
3.5 Tellitud kauba saatmiskulud kannab ostja. Saatmiskulu tasu kuvatakse ostjale tellimust vormistades.
3.6 Ostja vastutab müüjale tarneks vajaliku info ning kontaktandmete õigsuse eest. Kui ostja on andnud ekslikult valed tarneks vajalikud kontaktandmed ning pakk tagastatakse, siis paki uuesti saatmisel rakendub tavapärane kehtiv transporditasu.
4. Taganemisõigus
4.1 Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14-päeva jooksul. Taganemisõigus ei kehti juriidilistele isikutele.
4.2 Taganemisõigus ei kehti elusa kauba puhul nt. kalad, vesiroosid jms.
4.3 Kauba tagastamiseks tuleb esitada kirjalik avaldus ning saata see aadressile info@tiigikalad.ee hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
4.4 14-päevase taganemisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutatud muul viisil, kui olnuks vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud toote testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks, kui olnuks vajalik toote olemuse, omaduste ja toimimises veendumiseks või on tootel kasutus ning kulumise märke, siis on müüjal õigus vähendada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
4.5 Müüja ei hüvita tagastatava toote saatmiskulu, välja arvatud juhul, kui tagastuse põhjus oli tingitud asjaolust, et tagastamisele kuuluv toode ei vastanud tellimusele nt. toode oli vale või defektiga.
4.6 Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamise hetkest 14 päeva jooksul või esitama kirjaliku tõendi, et on eelpool nimetatud aja jooksul kauba üle andnud transpordifirmale.
4.7 Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem, kui 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse kättesaamisest, kõik ostjalt lepingu alusel kauba eest saadud tasud.
4.8 Veebipood võib keelduda tagasimakse tegemisest seni, kui on tagastatava eseme tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on eseme tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
4.9 Smartfish OÜ`l on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda kliendilt kauba tagastamist, kui tellitud kauba hind veebipoes on eksimuse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
5. Pretensioonide esitamise kord
5.1 Smartfish OÜ vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimuste mittevastavuse või puuduste eest, mis olid olemas juba kauba üleandmise hetkel või ilmnevad kuni 2 aasta jooksul alates kauba üleandmisest. Juriidiliste isikute puhul lähtume tootjapoolsest garantiiajast.
5.2 Ostjal on õigus toote puuduse ilmnemisel pöörduda kuni kahe kuu jooksul alates puuduse avastamisest veebipoe poole, saates e-kiri aadressile info@tiigikalad.ee. Juhul, kui klient ei teavita müüjat kauba puuduse ilmnemisel käesolevas punktis sätestatud tingimuste ja tähtaja jooksul, siis vabaneb Smartfish OÜ vastutusest kauba puuduste ees.
5.3 Elusa kauba (nt kalad, vesiroosid jms) puhul saab pretensioone esitada hetkeni, mil ostja sai tellitud kauba füüsiliselt enda valdusesse.
5.4 Kui tiigikalad.ee`st ostetud tootel ilmnevad puudused, mille eest veebipood on vastutav, siis parandab või asendab veepipood puudusega toote. Kui toodete ei ole võimalik parandada ega asendada, siis tagastab müüja ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud kulud.
5.5 Smartfish OÜ ei võta vastutust ostja süül tootele tekkinud puuduste eest, mis olid tekkinud toote vale või mittenõuetekohase kasutamise/hoiustamise tulemusena.
5.6 Veebipood vaatab kõik esitatud kaebused läbi ning vastab kliendile esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem, kui 15 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
6. Isikuandmete töötlemine
6.1 Veebipood kasutab ostja poolt antud isikuandmeid üksnes tellimuse töötlemiseks ning tellitud kauba saatmiseks ostjani. Veebipood edastab kliendi poolt antud vajaminevaid isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõttele üksnes selleks, mis on vajalikud kauba kohaletoimetamiseks kliendini.
6.2 Smartfish OÜ`l on õigus kasutada kliendi poolt antud kontaktandmeid olulise info edastamiseks.
7. Vaidluste lahendamine
7.1 Kõik ostja poolt esitatud kaebused tuleb esitada e-kirja info@tiigikalad.ee teel või helistades telefonil +372 5806 5035. Kui müüja ning ostaja ei suuda lahendada vaidlust omavahelisel kokkuleppel, siis on ostjal õigus pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.